سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مصالح ساختمانی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی یکی از پر طرفدار ترین متریال ساختمانی است که برای نمای و دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود . هر روز با پیشرفت علم و صنعت روز کاشی های قدیمی کنار رفته و جای خود را به محصولاتی با تولید خاص و لعابهای متفاوت داده که با توجه به رنگ و لعابی که دارد چشم هر بیننده ایی را به خود جلب می‌کند . و قاطعانه می‌توان گفت با توجه به تنوعی که دارد خریدار را دچار سردرگمی می‌کند . بهترین روش اینست که قبل از خریداری طرح و نقش و نورپر دازی را در نظر داشته باشید که بخواهیم که رنگ و چه مدل و طرحی را بعنوان کاشی بین کابینتی انتخاب کنیم . محصولات زیادی را بعنوان بین کابینتی تولید کنندگان کاشی و سرامیک معرفی می‌کنند که قابل اجرا برایدیزاین داخلی ونمای آشپزخانه مناسب باشد که میتوان به : کاشی کوتینگ و کوتینگ پولیش ، مرمر مصنوعی ها ، تایل شیشه ایی و مینیاتوری ها اشاره کرد .... در تصویر زیر نمونه کاشی بینکابینتی را معرفی می‌کنیم که در ادامه به توضیح درمورد این محصول می‌پردازیم : 

کاشی بین کابینتی ریما سفید طلایی با ابعاد 30*60 و چاپ دیجیتال

 برای معرفی کاشی بین کابینتی ریما طلایی باید چنین گفت که : از دسته کاشی های بین کابینتی است که بسیار پر فروش بوده و پرطرفدار می‌باشد . کاشی ریما ترکیب شده از رنگ سفید طلایی که با هر رنگی در این طیف قابل ترکیب است و زیبایی بالایی به فضای داخلی می دهد . به عبارت میتوان گفت کاشی بین کابینتی هم میتواند فضا را زیبا کند و همین ترکیب بندی کلی یک ساختمان را به هم بریزد. از مهمترین ویژگی های کاشی بین کابینتی برش لیزری و یا کالیبره بودن است که نیاز به بندکشی ندارد . لعاب براق و شیشه ایی کاشی بین کابینتی که به آن نمای رفلکسی میدهد و چون آینه مانند است جلوه کار را چندین برابر می‌کند که اگر با نور پردازی همراه باشد بسیارجلوه و زیبایی دارد . طریقه نصب :

این محصول زیبا را با توجه به اندکی اطلاعات فنی به آسانی می‌توان نصب کرد و تنها شرط مورد اهمیت آن صاف بودن سطح زیرین کار است که نصب را برای نصاب اسان کرده و زیبایی کار را بالا می‌برد در هنگام خرید کاشی بین کابینتی دقت داشته باشید که حتما

همراه با کاشی بین کابینتی چسب کاشی بین کابینتی را نیز  به مقدار مورد نیاز سفارش بدهید و مشاورین فروش در سایت فروشگاهی کالاساخت شما را در انتخاب مقدار چسب کاشی و سرامیک و طریقه نصب آن راهنمایی می‌کنند . این نوع کاشی تحت دمای 1000درجه سه بار پخت می‌شود که به آن محصول پخت سوم می‌گویند .