سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مصالح ساختمانی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

سرامیک پرسلان

سرامیک پرسلان از بروزترین سرامیک کف و بدنه است که دوحالت دارد یا لعبدار است یا پولیش دار . لعاب پولیش‌دار براق است و سطح صیقلی و آئینه مانند دارد . اما لعاب سوپر پولیش هم داریم که بعد از پولیش شدن سطح لعاب یکبار دیگر پولیش‌دار می‌شود . یکی ازخصوصیت بارز سرامیک پرسلان قدرت جذب آب است که تفاوت زیادی با سرامیک معمولی و کاشی بدنه دارد . برای اینکه بدانید جذب آب سرامیک حدود 6 درصد ، کاشی حدود 13 درصد ، و پرسلان کمتر از 2دهم درصد است .. 

سرامیک پرسلان برای کف مناسب است و به جرات می‌توان گفت که مقاومتر از سنگ است . این محصول ساختمانی از لحاظ زیبایی و مقاومت با سنگ در رقابت است . تولید پرسلان در ایران رو به افزایش رفته و کارخانجات مختلفی سرامیک پرسلان را با طرحها و ابعاد متنوع در حال تولید هستند . از محاسن سرامیک پرسلانی نسبت به سرامیک های کف معمولی میتوان به این موضوع اشاره کرد که : 

  • جذب آب خیلی کم 
  • مقاومت سایشی و سختی بالا 
  • انبساط رطوبتی در حد صفر
  • مقاومت در برابر یخ زدگی  
  • مقاوم دربرابر مواد شیمیایی مثل اسیدها .......       

برای همین خصوصیتها یکی از محصولات منحصربفردی که در ساختمان بکار می‌رود سرامیک پرسلانی است . انتخاب پرسلان در رستورانها ، فرودگاه ها ، هتلها ، ایستگاهای راه آهن و آزمایشگاه ها......

تصویر زیر نمونه از محصول ساختمانی سرامیک پرسلان را مشاهده می‌کنید که با ابعاد 30*60 مناسب بدنه است :  

سرامیک امپراطور با جنس پرسلانی مناسب بدنه

این محصول پرسلانی مناسب بدنه و نمای بیرونی ساختمان استفاده می‌شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر از این محصول به سایت فروشگاهی کالا ساخت مراجعه کنید .