سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مصالح ساختمانی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

تراورتن

    نظر

 سنگ تراورتن عباس آباد موجدار با عرض 40 سانت و قد پای 70 تا 320 و با کیفیت عالی معرفی شده در گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت می‌باشد . 

نمای ساختمان، یکی از مهم ترین بخش‌های یک ساختمان است. یکی از محصولاتی که در نمای ساختمان به کار می‌رود، سنگ‌های تراورتن است. سنگ تراورتن با داشتن ویژگی‌های بسیار خوبی که دارد یکی از محصولات بسیار مناسب برای نمای ساختمان است.

سنگ تراورتن عباس آباد، مناسب انواع نما‌ی ساختمان می‌باشد. این سنگ تراورتن که در ابعاد سنگ پلاک در عرض 40cm بریده و تولید می‌شود از معادن سنگ شهر محلات استخراج می‌گردد . این سنگ به صورت موج دار تولید می‌شود و زمینه رنگ سفید دارد. در هر پلاک موج‌های کرم رنگی به چشم میخورد و در آن خطوط مشکی نیز مشاهده می‌شود که در سرتا سر سنگ کشیده شده است. 

این سنگ مناسب انواع نمای ساختمان می‌باشد و در هر شرایط آب و هوایی مقاوم است. این محصول دارای ویژگی‌هایی همچون : وزن سبک ، چسبندگی خوب به سازه و مقاوم به یخ‌زدگی است. 

سنگ تراورتن عباس آباد، از جمله محصولاتی است که به خوبی در صنعت ساختمان شناخته شده است و چندین سال است که در نمای ساختمان امتحان خود را به خوبی پس داده است.

سنگ تراورتن عباس آباد موجدار